The contrast between modular and occupational approaches to modernising vocational training

To chci

Na příkladu skotského modulárního systému "národních certifikátů" a německého duálního systému profesní přípravy je možné ukázat charakteristiky dvou protikladných typů: čistě modulárního přístupu a čistě profesního přístupu. Od těchto dvou přístupů lze odvodit řadu smíšených modelů. Článek analyzuje dva inovativní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Matthias Pilz
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
5 obr.
Publikováno v
Vocational training. -- , č.25 (2002), s.27-33
Témata
Bibliografie
lit.25

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw1181162
003 CZ-PrNPK
005 20180825010236.2
007 ta
008 050907s2002----xr ||||||||||u0|0|||eng||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a eng 
072 7 |2 Konspekt 
080 |2 [u]  |a 377(411) 
080 |2 [u]  |a 377(430) 
100 1 |4 aut  |a Pilz, Matthias 
242 0 0 |a Kontrast mezi modulárními a profesními přístupy k modernizaci profesní přípravy 
245 1 4 |a The contrast between modular and occupational approaches to modernising vocational training /  |c Matthias Pilz 
300 |b 5 obr. 
504 |a lit.25 
520 |a Na příkladu skotského modulárního systému "národních certifikátů" a německého duálního systému profesní přípravy je možné ukázat charakteristiky dvou protikladných typů: čistě modulárního přístupu a čistě profesního přístupu. Od těchto dvou přístupů lze odvodit řadu smíšených modelů. Článek analyzuje dva inovativní modely, jeden ze Skotska, druhý z Německa, které se liší od základních typů tím, že zahrnují prvky opačného typu. 
650 7 |a odborné vzdělání 
650 7 |a profesní příprava 
650 7 |a odborné školství 
650 7 |a modulární profesní příprava 
650 7 |a učební modul 
650 7 |a profese 
650 7 |a duální systém 
651 7 |a Skotsko  |7 ge130825 
651 7 |a SRN 
773 1 |t Vocational training  |o SE  |g , č.25 (2002), s.27-33  |9 2002 
910 |a ABA012  |t rs