Does gamification improve student learning outcome? : evidence from a meta-analysis and synthesis of qualitative data in educational contexts

To chci

Uvedeny jsou výsledky metaanalýzy 24 studií, ve kterých byl zkoumán vliv gamifikace na studijní výsledky studentů v různých vzdělávacích prostředích. Zjištění ukazují na celkově významnou velikost vlivu gamifikace oproti učení bez začlenění herních prvků do výuky. Uvedeny jsou důvody popularity této výukové metody u studentů: celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Shurui Bai
Další autoři
Khe Foon Hew
Biyun Huang
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
4 grafy, 6 tabulek
Publikováno v
Educational research review. -- ISSN 1747-938X. -- Roč. [15], č. 30 (June) (2020), s. 1-20
Témata
Popis jednotky
Resumé angl.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
Obsah
Číslo článku: 100322

Instituce:


Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Pedagogická bibliografická databáze