Does gamification improve student learning outcome? : evidence from a meta-analysis and synthesis of qualitative data in educational contexts
Uvedeny jsou výsledky metaanalýzy 24 studií, ve kterých byl zkoumán vliv gamifikace na studijní výsledky studentů v různých vzdělávacích prostředích. Zjištění ukazují na celkově významnou velikost vlivu gamifikace oproti učení bez začlenění herních prvků do výuky. Uvedeny jsou důvody popularity této výukové metody u studentů: … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 4 grafy, 6 tabulek
- Publikováno v
- Educational research review. -- ISSN 1747-938X. -- Roč. [15], č. 30 (June) (2020), s. 1-20
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- Obsah
- Číslo článku: 100322
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
Záznam není součástí řezu
Cíl | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|
Web | Odkaz | Pedagogická bibliografická databáze |