Toward a set of design principles for mathematics flipped classrooms : a synthesis of research in mathematics education
Uvedeny jsou výsledky analýzy časopisů, které se věnují problematice převrácených matematických tříd v základním a středoškolském vzdělávání. Autoři se zaměřili zejména na studie převrácených tříd, ve kterých byla poskytnuta instruktážní videa před osobním setkáním. Prozkoumány byly typy mimoškolních a třídních vyučovacích … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 1 příloha, 7 grafů, 8 tabulek
- Published in
- Educational research review. -- ISSN 1747-938X. -- Roč. [12], č. 22 (November) (2017), s. 50-73
- Subjects
- Item Description
- Resumé angl.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Institution:
Pedagogical bibliographical database
The record is not part of the view
Destination | Link | Link source |
---|---|---|
Web | Link | Pedagogical bibliographical database |