The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts : a Singapore quasi-experiment study

Get it

Přestavení počítačového programu umožňujícího rychlé ověření porozumění studentů novým pojmům. Singapurský výzkum sledoval efektivitu výuky fyziky, při níž učitel používá tohoto programu, a porovnával ji s efektivitou výuky vedené tradičním způsobem bez využití programu. Byly zjišťovány i názory studentů a učitelů na full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Wong Kin Mun
Other Authors
Khe Foon Hew
Wing Sum Cheung
Document Type
Articles
Physical Description
1 tab.
Published in
British journal of educational technology. -- ISBN 0007-1013,. -- Roč. 40, č. 5 (2009), s. [848]-860
Subjects
Item Description
Res. angl.
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy

Institution:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11268824
003 CZ-PrNPK
005 20180825044129.8
007 ta
008 091105s2009----xxk|||||||||||||||||eng||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a eng  |b eng 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.263  |2 u 
080 |a 372.853  |2 u 
080 |a 681.3.06  |2 s 
100 1 |a Wong Kin Mun  |4 aut 
242 0 0 |a Dopad využívání zpětnovazebního systému na učení se pojmům ze středoškolské fyziky  |b singapurská kvaziexperimentální studie 
245 1 4 |a The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts :  |b a Singapore quasi-experiment study /  |c Wong Kin Mun, Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung 
300 |b 1 tab. 
500 |a Res. angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Přestavení počítačového programu umožňujícího rychlé ověření porozumění studentů novým pojmům. Singapurský výzkum sledoval efektivitu výuky fyziky, při níž učitel používá tohoto programu, a porovnával ji s efektivitou výuky vedené tradičním způsobem bez využití programu. Byly zjišťovány i názory studentů a učitelů na program. 
650 7 |a zkoušení za pomoci počítače 
650 7 |a porozumění 
650 7 |a pojem 
650 7 |a zpětná vazba 
650 7 |a efektivnost vzdělávání 
650 7 |a výuka 
650 7 |a fyzika 
650 7 |a střední škola 
650 7 |a komparace 
650 7 |a výsledek výzkumu 
651 4 |a Singapur  |7 ge130813 
700 1 |a Khe Foon Hew  |4 aut 
700 1 |a Wing Sum Cheung  |4 aut 
773 1 |t British journal of educational technology  |d London : National Council For Educational Technology, 1970-  |x 0007-1013,  |g Roč. 40, č. 5 (2009), s. [848]-860  |9 2009 
910 |a ABA012  |t rs