The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts : a Singapore quasi-experiment study
Přestavení počítačového programu umožňujícího rychlé ověření porozumění studentů novým pojmům. Singapurský výzkum sledoval efektivitu výuky fyziky, při níž učitel používá tohoto programu, a porovnával ji s efektivitou výuky vedené tradičním způsobem bez využití programu. Byly zjišťovány i názory studentů a učitelů na … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 1 tab.
- Published in
- British journal of educational technology. -- ISBN 0007-1013,. -- Roč. 40, č. 5 (2009), s. [848]-860
- Subjects
- Item Description
- Res. angl.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Institution:
Pedagogical bibliographical database
The record is not part of the view
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11268824 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825044129.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 091105s2009----xxk|||||||||||||||||eng|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a eng |b eng | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.263 |2 u | ||
080 | |a 372.853 |2 u | ||
080 | |a 681.3.06 |2 s | ||
100 | 1 | |a Wong Kin Mun |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a Dopad využívání zpětnovazebního systému na učení se pojmům ze středoškolské fyziky |b singapurská kvaziexperimentální studie |
245 | 1 | 4 | |a The impact of the use of response pad system on the learning of secondary school physics concepts : |b a Singapore quasi-experiment study / |c Wong Kin Mun, Khe Foon Hew, Wing Sum Cheung |
300 | |b 1 tab. | ||
500 | |a Res. angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Přestavení počítačového programu umožňujícího rychlé ověření porozumění studentů novým pojmům. Singapurský výzkum sledoval efektivitu výuky fyziky, při níž učitel používá tohoto programu, a porovnával ji s efektivitou výuky vedené tradičním způsobem bez využití programu. Byly zjišťovány i názory studentů a učitelů na program. | ||
650 | 7 | |a zkoušení za pomoci počítače | |
650 | 7 | |a porozumění | |
650 | 7 | |a pojem | |
650 | 7 | |a zpětná vazba | |
650 | 7 | |a efektivnost vzdělávání | |
650 | 7 | |a výuka | |
650 | 7 | |a fyzika | |
650 | 7 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a komparace | |
650 | 7 | |a výsledek výzkumu | |
651 | 4 | |a Singapur |7 ge130813 | |
700 | 1 | |a Khe Foon Hew |4 aut | |
700 | 1 | |a Wing Sum Cheung |4 aut | |
773 | 1 | |t British journal of educational technology |d London : National Council For Educational Technology, 1970- |x 0007-1013, |g Roč. 40, č. 5 (2009), s. [848]-860 |9 2009 | |
910 | |a ABA012 |t rs |