Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016

To chci

Vymezení a hodnocení čtenářské gramotnosti v rámci šetření PIRLS. Předškolní vzdělávání žáků a jeho vliv na čtenářskou gramotnost. Kvalita učitele, faktor motivace a spokojenosti a uplatňované postupy práce s žáky při výuce čtení. Využívání ICT v rámci výuky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Monika Brusenbauch Meislová, 1984-
Další autoři
Stanislav Daniel , Roman Folwarczný , Oldřich Hájek, 1981- , Tomáš Lebeda, 1976- , Jakub Lysek, 1989- , Daniel Marek, 1969- , Alena Navrátilová , Michal Soukop , Kateřina Zymová , Markéta Zapletalová , Markéta Žídková, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
Vydáno
Praha : Česká školní inspekce, 2019
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-88087-21-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
2-043.004
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
2-043.004