Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016

Get it

Vymezení a hodnocení čtenářské gramotnosti v rámci šetření PIRLS. Předškolní vzdělávání žáků a jeho vliv na čtenářskou gramotnost. Kvalita učitele, faktor motivace a spokojenosti a uplatňované postupy práce s žáky při výuce čtení. Využívání ICT v rámci výuky.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Monika Brusenbauch Meislová, 1984-
Other Authors
Stanislav Daniel , Roman Folwarczný , Oldřich Hájek, 1981- , Tomáš Lebeda, 1976- , Jakub Lysek, 1989- , Daniel Marek, 1969- , Alena Navrátilová , Michal Soukop , Kateřina Zymová , Markéta Zapletalová , Markéta Žídková, 1975-
Document Type
Books
Physical Description
94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
Published
Praha : Česká školní inspekce, 2019
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-88087-21-2

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Běžný fond
Hlavní sklad
2-043.004
In-house only
Loading…
Běžný fond
Hlavní sklad
2-043.004