Jak (se) učí číst
Tato publikace informuje o výsledcích výzkumu PIRLS,kterého se učastnila Česká republika. Výzkum byl zaměřen na gramotnost patnáctiletých žáků.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 95 s. : il. ; 29 cm
- Vydáno
-
Praha :
Ústav pro informace ve vzdělávání,
2005
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- ISBN
- 80-211-0486-4
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SvkHK
|
Sklad - do 45 min.
|
I-763 531 | ||||
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SvkHK
|
Sklad - do 45 min.
|
I-763 531a |