Dětské čtenářství v současné společnosti z perspektivy sociologie vzdělání
Autorka zasazuje čtenářství do širšího kontextu vývoje a stavu gramotnosti v naší společnosti. Teoretickým východiskem práce je sociologie vzdělání. Navazuje na klasické odborné zdroje a otevírá obraz čtenářství v dalších souvislostech.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 117 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
117 s. : barev. il. ; 21 cm - Vydáno
-
V Liberci :
Technická univerzita,
2012
- Vydání
- Vydání 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Přírodovědně humanitní a pedagogická fakulta, katedra filosofie
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7372-936-3
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
STUDOVNA - pouze prezenčně
|
Studovna Sukovy knihovny
|
II 111218V2 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 111218V1 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Hlavní budova
|
PK
|
II 111218V3 |