Dětské čtenářství v současné společnosti z perspektivy sociologie vzdělání
Autorka zasazuje čtenářství do širšího kontextu vývoje a stavu gramotnosti v naší společnosti. Teoretickým východiskem práce je sociologie vzdělání. Navazuje na klasické odborné zdroje a otevírá obraz čtenářství v dalších souvislostech.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 117 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
117 s. : barev. il. ; 21 cm - Published
-
V Liberci :
Technická univerzita,
2012
- Edition
- Vydání 1.
- Subjects
- Item Description
- Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Přírodovědně humanitní a pedagogická fakulta, katedra filosofie
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7372-936-3
Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability | Status | Department | Collection | Call # |
---|---|---|---|---|
In-house only
|
Live Status Unavailable |
STUDOVNA - pouze prezenčně
|
Studovna Sukovy knihovny
|
II 111218V2 |
Outside loan
|
Live Status Unavailable |
Hlavní budova
|
PK
|
II 111218V1 |
Outside loan
|
Live Status Unavailable |
Hlavní budova
|
PK
|
II 111218V3 |