Dobrý sluha, ale špatný pán aneb o digitálních technologiích v životě a učení teenagerů

To chci

Jsou představeny dva články se zaměřením na digitální technologie. V prvním textu je prezentován výzkum, který byl jedinečný tím, že se nezaměřil pouze na využívání digitálních technologií ve škole, ale sledoval také život rodin i samotných adolescentů s technologiemi. Byla využita data z velkých mezinárodních výzkumů (PISA, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jiří Zounek, 1973-
Další autoři
Daniela Kramulová, 1961-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Ilustrace, poznámky
Publikováno v
Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 19, č. 10 (2022), s. 56-60
Témata
Popis jednotky
Resumé česky
Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11526531
003 CZ-PrNPK
005 20230303093105.3
007 ta
008 230125s2022----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze 
072 7 |a 004  |x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie  |2 Konspekt  |9 23 
100 1 |a Zounek, Jiří,  |d 1973-  |7 mzk2002103012  |4 aut  |e Autor 
242 1 0 |a Good servant, but the bad master, or digital technologies in teenage life and learning 
245 1 0 |a Dobrý sluha, ale špatný pán aneb o digitálních technologiích v životě a učení teenagerů /  |c Jiří Zounek, Daniela Kramulová 
300 |b Ilustrace, poznámky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé česky 
500 |a Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Jsou představeny dva články se zaměřením na digitální technologie. V prvním textu je prezentován výzkum, který byl jedinečný tím, že se nezaměřil pouze na využívání digitálních technologií ve škole, ale sledoval také život rodin i samotných adolescentů s technologiemi. Byla využita data z velkých mezinárodních výzkumů (PISA, ICILS) i případové studie rodin, rozhovory s rodiči a adolescenty. Vznikl tak komplexní obrázek života adolescentů s technologiemi. Následující text nabízí metodickou podporu Národního pedagogického institutu při výuce podle revidovaného RVP v oblasti digitálních technologií na gymnáziu (viz webové stránky revize RVP G v sekci Kdo mi pomůže: revize-ict-g.rvp.cz). 
610 2 4 |a Národní pedagogický institut České republiky  |7 ko20201088513 
650 7 |a škola 
650 7 |a adolescent 
650 7 |a informační technologie 
650 7 |a volný čas 
650 7 |a rodinné prostředí 
650 7 |a zájmový profil 
650 7 |a rodičovská role 
650 7 |a výzkum 
650 7 |a metoda výzkumu 
650 7 |a výsledek výzkumu 
650 7 |a gymnázium 
650 7 |a rámcový vzdělávací program 
650 7 |a metodika 
650 7 |a digitální gramotnost 
653 |a revize RVP G 
653 |a PISA (testy, výzkum, výsledky) 
655 7 |a články  |7 fd133976 
700 1 |a Kramulová, Daniela,  |d 1961-  |7 xx0045357  |4 aut  |e Autor 
773 1 |t Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol  |d Praha : ASPI Publishing, 2004-  |x 1214-8679  |g Roč. 19, č. 10 (2022), s. 56-60  |q 19:10  |9 2022 
910 |a ABA012  |t rs