Dobrý sluha, ale špatný pán aneb o digitálních technologiích v životě a učení teenagerů
Jsou představeny dva články se zaměřením na digitální technologie. V prvním textu je prezentován výzkum, který byl jedinečný tím, že se nezaměřil pouze na využívání digitálních technologií ve škole, ale sledoval také život rodin i samotných adolescentů s technologiemi. Byla využita data z velkých mezinárodních výzkumů (PISA, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Ilustrace, poznámky
- Publikováno v
- Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol. -- ISSN 1214-8679. -- Roč. 19, č. 10 (2022), s. 56-60
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé česky
Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma - Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11526531 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20230303093105.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 230125s2022----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze | |
072 | 7 | |a 004 |x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie |2 Konspekt |9 23 | |
100 | 1 | |a Zounek, Jiří, |d 1973- |7 mzk2002103012 |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Good servant, but the bad master, or digital technologies in teenage life and learning |
245 | 1 | 0 | |a Dobrý sluha, ale špatný pán aneb o digitálních technologiích v životě a učení teenagerů / |c Jiří Zounek, Daniela Kramulová |
300 | |b Ilustrace, poznámky | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé česky | ||
500 | |a Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Jsou představeny dva články se zaměřením na digitální technologie. V prvním textu je prezentován výzkum, který byl jedinečný tím, že se nezaměřil pouze na využívání digitálních technologií ve škole, ale sledoval také život rodin i samotných adolescentů s technologiemi. Byla využita data z velkých mezinárodních výzkumů (PISA, ICILS) i případové studie rodin, rozhovory s rodiči a adolescenty. Vznikl tak komplexní obrázek života adolescentů s technologiemi. Následující text nabízí metodickou podporu Národního pedagogického institutu při výuce podle revidovaného RVP v oblasti digitálních technologií na gymnáziu (viz webové stránky revize RVP G v sekci Kdo mi pomůže: revize-ict-g.rvp.cz). | ||
610 | 2 | 4 | |a Národní pedagogický institut České republiky |7 ko20201088513 |
650 | 7 | |a škola | |
650 | 7 | |a adolescent | |
650 | 7 | |a informační technologie | |
650 | 7 | |a volný čas | |
650 | 7 | |a rodinné prostředí | |
650 | 7 | |a zájmový profil | |
650 | 7 | |a rodičovská role | |
650 | 7 | |a výzkum | |
650 | 7 | |a metoda výzkumu | |
650 | 7 | |a výsledek výzkumu | |
650 | 7 | |a gymnázium | |
650 | 7 | |a rámcový vzdělávací program | |
650 | 7 | |a metodika | |
650 | 7 | |a digitální gramotnost | |
653 | |a revize RVP G | ||
653 | |a PISA (testy, výzkum, výsledky) | ||
655 | 7 | |a články |7 fd133976 | |
700 | 1 | |a Kramulová, Daniela, |d 1961- |7 xx0045357 |4 aut |e Autor | |
773 | 1 | |t Řízení školy : odborný měsíčník pro ředitele škol |d Praha : ASPI Publishing, 2004- |x 1214-8679 |g Roč. 19, č. 10 (2022), s. 56-60 |q 19:10 |9 2022 | |
910 | |a ABA012 |t rs |