Jak na efektivní středoškolskou výuku cizích jazyků?
Autorky představují tipy a inspirace k výuce cizích jazyků využitelné na gymnáziích i odborných školách. Jsou ověřeny praxí konkrétních škol, učitelů i žáků a fungují dlouhodobě. Dělení žáků od prvního ročníku podle úrovně znalostí cizího jazyka. Využití cizího jazyka jako prostředku výuky v souvislostech. Inovativní … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 ilustrace
- Publikováno v
- Speciál pro střední školy : příloha časopisu Řízení školy. -- ISSN 2788-1091. -- Roč. 2021, č. 3 (2021), s. 19-20
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé čes.
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11518198 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20210903084954.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 210804s2021----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze | |
072 | 7 | |a 373.5 |x Střední školy |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.016 |2 MRF | ||
080 | |a 811 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kunčarová, Jitka |7 mzk2007382070 |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Using effective secondary school instruction in foreign language teaching |
245 | 1 | 0 | |a Jak na efektivní středoškolskou výuku cizích jazyků? / |c Jitka Kunčarová, Daniela Kramulová |
300 | |b 2 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé čes. | ||
520 | |a Autorky představují tipy a inspirace k výuce cizích jazyků využitelné na gymnáziích i odborných školách. Jsou ověřeny praxí konkrétních škol, učitelů i žáků a fungují dlouhodobě. Dělení žáků od prvního ročníku podle úrovně znalostí cizího jazyka. Využití cizího jazyka jako prostředku výuky v souvislostech. Inovativní výukové metody. Nutnost mezipředmětové spolupráce pedagogů kvůli jejich různým úrovním znalostí cizího jazyka. Zmíněny jsou školy, které nové návrhy vyzkoušely v praxi s kladnými výsledky. | ||
650 | 7 | |a jazyková výuka | |
650 | 7 | |a forma výuky | |
650 | 7 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a gymnázium | |
650 | 7 | |a střední odborná škola | |
650 | 7 | |a cizí jazyk | |
650 | 7 | |a inovace ve vzdělávání | |
650 | 7 | |a učitel | |
650 | 7 | |a spolupráce | |
650 | 7 | |a znalost | |
650 | 7 | |a praxe | |
650 | 7 | |a výuka | |
700 | 1 | |a Kramulová, Daniela, |d 1961- |7 xx0045357 |4 aut |e Autor | |
773 | 1 | |t Speciál pro střední školy : příloha časopisu Řízení školy |d Praha : Wolters Kluwer, a.s. [2011]- |x 2788-1091 |g Roč. 2021, č. 3 (2021), s. 19-20 |q 2021:3 |9 2021 | |
910 | |a ABA012 |t rs |