A frame-reflective discourse analysis of serious games
Možnosti využití teorie rámců a rámcově reflektivní diskurzivní analýzy ve výzkumu tzv. vážných her, tj. her s výchovně vzdělávacími cíli či rozvíjejícími různé dovednosti a schopnosti. Upozornění na problematičnost používání taxonomického nebo definičního přístupu ve výzkumu a posuzování těchto her. Vytvoření čtyř … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 tabulky, 1 příloha
- Publikováno v
- British journal of educational technology. -- ISSN 0007-1013. -- Roč. 47, č. 2 (2016), s. 342-357
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11449836 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20190103090133.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 160219s2016----xxk|||||||||||||||||eng|| | ||
040 | |b cze |e rda |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a eng |b eng | |
072 | 7 | |a 004.4/.6 |x Programování. Software |2 Konspekt |9 23 | |
080 | |a 371.382 |2 u | ||
080 | |a 681.3.06 |2 s | ||
080 | |a 004.4 |2 MRF | ||
080 | |a 37.001.5 |2 u | ||
100 | 1 | |a Mayer, Igor |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Rámcově reflektivní diskurzivní analýza vážných her |
245 | 1 | 2 | |a A frame-reflective discourse analysis of serious games / |c Igor Mayer, Harald Warmelink, Qiqi Zhou |
300 | |b 2 tabulky, 1 příloha | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Možnosti využití teorie rámců a rámcově reflektivní diskurzivní analýzy ve výzkumu tzv. vážných her, tj. her s výchovně vzdělávacími cíli či rozvíjejícími různé dovednosti a schopnosti. Upozornění na problematičnost používání taxonomického nebo definičního přístupu ve výzkumu a posuzování těchto her. Vytvoření čtyř rámců pro zkoumání her: hra jako nástroj, jako inovace, jako idea a jako sebeorganizace. Ověření přístupu používajícího rámce při analýze několika konkrétních vážných her. | ||
650 | 7 | |a výzkum | |
650 | 7 | |a pedagogický výzkum | |
650 | 7 | |a metoda výzkumu | |
650 | 7 | |a analýza | |
650 | 7 | |a počítačová hra | |
650 | 7 | |a didaktická hra | |
650 | 7 | |a rozvíjení schopností | |
700 | 1 | |a Warmelink, Harald |4 aut |e Autor | |
700 | 1 | |a Qiqi Zhou |4 aut |e Autor | |
773 | 1 | |t British journal of educational technology |d London : National Council For Educational Technology, 1970- |x 0007-1013 |g Roč. 47, č. 2 (2016), s. 342-357 |q 47:2 |9 2016 | |
910 | |a ABA012 |t rs |