From apprenticeship to higher education : navigating the credential landscape

Get it

Krajina diplomů z odborného a vysokoškolského vzdělávání se v posledních letech v UK rozšířila spolu s růstem počtu studentů získávajících kvalifikaci a postupným zvyšováním školného. Přechod z učňovství do vysokoškolského vzdělávání je příkladem přechodu z odborného do vysokoškolského vzdělávání. Podle studentů je full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Harriet Dismore
Document Type
Articles
Physical Description
2 tab.
Published in
Journal of Vocational Education & Training. -- ISSN 1363-6820. -- Roč. 66, č. 3 (2014), s. 386-405
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy: 54

Institution:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11434923
003 CZ-PrNPK
005 20180825063918.5
007 ta
008 141006s2014----xxk|||||||||c|||||||eng|d
040 |a ABC064  |b cze  |e AACR2  |9 1 
041 0 |a eng 
072 7 |a 377  |x Odborné vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 377  |2 u 
080 |a 378  |2 u 
100 1 |a Dismore, Harriet  |4 aut 
242 1 0 |a Z učňovství do vysokoškolského vzdělávání :  |b navigování krajinou diplomů 
245 1 0 |a From apprenticeship to higher education :  |b navigating the credential landscape /  |c Harriet Dismore 
300 |b 2 tab. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 54 
520 |a Krajina diplomů z odborného a vysokoškolského vzdělávání se v posledních letech v UK rozšířila spolu s růstem počtu studentů získávajících kvalifikaci a postupným zvyšováním školného. Přechod z učňovství do vysokoškolského vzdělávání je příkladem přechodu z odborného do vysokoškolského vzdělávání. Podle studentů je však věnována malá pozornost způsobům, jakými jsou studenti na této cestě navigováni. Článek se zaměřuje na příklady čtyř studentů v Anglii, z nichž každý postupoval do vysokoškolského vzdělávání s jinou kvalifikací. Analýza vycházející z Archerovy koncepce reflexivity odhalila tři důležité faktory pro zvládnutí přechodu, těmi jsou: samotná krajina diplomů; jak zaměstnavatel vnímá odborné kvalifikace; jak vysoké školy vnímají profesní kvalifikace. Zjištění studie ilustrují, s jakými překážkami jsou studenti konfrontováni, a jak je překonávají, aby se dostali na vysokou školu. 
650 0 4 |a učňovské školství 
650 0 4 |a přechod ze střední na vysokou školu 
651 4 |a Velká Británie  |7 ge134525 
773 0 |t Journal of Vocational Education & Training  |x 1363-6820  |g Roč. 66, č. 3 (2014), s. 386-405  |9 2014 
910 |a ABA012  |t rs