From apprenticeship to higher education : navigating the credential landscape
Krajina diplomů z odborného a vysokoškolského vzdělávání se v posledních letech v UK rozšířila spolu s růstem počtu studentů získávajících kvalifikaci a postupným zvyšováním školného. Přechod z učňovství do vysokoškolského vzdělávání je příkladem přechodu z odborného do vysokoškolského vzdělávání. Podle studentů je … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 2 tab.
- Published in
- Journal of Vocational Education & Training. -- ISSN 1363-6820. -- Roč. 66, č. 3 (2014), s. 386-405
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy: 54
Institution:
Pedagogical bibliographical database
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11434923 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825063918.5 | ||
007 | ta | ||
008 | 141006s2014----xxk|||||||||c|||||||eng|d | ||
040 | |a ABC064 |b cze |e AACR2 |9 1 | ||
041 | 0 | |a eng | |
072 | 7 | |a 377 |x Odborné vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 377 |2 u | ||
080 | |a 378 |2 u | ||
100 | 1 | |a Dismore, Harriet |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Z učňovství do vysokoškolského vzdělávání : |b navigování krajinou diplomů |
245 | 1 | 0 | |a From apprenticeship to higher education : |b navigating the credential landscape / |c Harriet Dismore |
300 | |b 2 tab. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 54 | ||
520 | |a Krajina diplomů z odborného a vysokoškolského vzdělávání se v posledních letech v UK rozšířila spolu s růstem počtu studentů získávajících kvalifikaci a postupným zvyšováním školného. Přechod z učňovství do vysokoškolského vzdělávání je příkladem přechodu z odborného do vysokoškolského vzdělávání. Podle studentů je však věnována malá pozornost způsobům, jakými jsou studenti na této cestě navigováni. Článek se zaměřuje na příklady čtyř studentů v Anglii, z nichž každý postupoval do vysokoškolského vzdělávání s jinou kvalifikací. Analýza vycházející z Archerovy koncepce reflexivity odhalila tři důležité faktory pro zvládnutí přechodu, těmi jsou: samotná krajina diplomů; jak zaměstnavatel vnímá odborné kvalifikace; jak vysoké školy vnímají profesní kvalifikace. Zjištění studie ilustrují, s jakými překážkami jsou studenti konfrontováni, a jak je překonávají, aby se dostali na vysokou školu. | ||
650 | 0 | 4 | |a učňovské školství |
650 | 0 | 4 | |a přechod ze střední na vysokou školu |
651 | 4 | |a Velká Británie |7 ge134525 | |
773 | 0 | |t Journal of Vocational Education & Training |x 1363-6820 |g Roč. 66, č. 3 (2014), s. 386-405 |9 2014 | |
910 | |a ABA012 |t rs |