A review of the case of a Levy-Grant Scheme (LGS) in the UK construction industry

To chci

Systém daňových subvencí (Levy-Grant Scheme - LGS) existuje ve Spojeném království od roku 1964. Přes tuto podporu, zaměřenou převážně na učňovství, trpí stavebnictví nedostatkem pracovních sil a nedostatečnými investicemi do profesní přípravy ve srovnání s jinými odvětvími hospodářství. V současném ekonomickém klimatu má celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Mohamed Abdel-Wahab
Další autoři
Andrew Dainty
Stephen Ison
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 tab.
Publikováno v
Journal of Vocational Education & Training. -- ISSN 1363-6820. -- Roč. 62, č. 3 (2010), s. 273-283
Témata

Instituce:

MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11307962
003 CZ-PrNPK
005 20180825051712.5
007 ta
008 110405s2010----xxk|||||||||||||||||eng||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a eng 
044 |a xxk 
072 7 |a 377  |x Odborné vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 377  |2 u 
080 |a 69  |2 s 
080 |a 37.014.543  |2 u 
080 |a (410)  |2 s 
100 1 |a Abdel-Wahab, Mohamed  |4 aut 
242 0 0 |a Zkoumání případu systému daňových subvencí (LGS) ve stavebnictví ve Spojeném království 
245 1 2 |a A review of the case of a Levy-Grant Scheme (LGS) in the UK construction industry /  |c Mohamed Abdel-Wahab, Andrew Dainty and Stephen Ison 
300 |b 1 tab. 
520 |a Systém daňových subvencí (Levy-Grant Scheme - LGS) existuje ve Spojeném království od roku 1964. Přes tuto podporu, zaměřenou převážně na učňovství, trpí stavebnictví nedostatkem pracovních sil a nedostatečnými investicemi do profesní přípravy ve srovnání s jinými odvětvími hospodářství. V současném ekonomickém klimatu má však velký význam to, že zaměstnavatelé podporují LGS a nepovažují ho za pouhou daň. 
650 7 |a profesní příprava 
650 7 |a příprava učňů 
650 7 |a stavebnictví 
650 7 |a financování 
650 7 |a podpora 
650 7 |a nedostatek 
650 7 |a pracovní síla 
651 4 |a Velká Británie  |7 ge134525 
700 1 |a Dainty, Andrew  |4 aut 
700 1 |a Ison, Stephen  |4 aut 
773 1 |t Journal of Vocational Education & Training  |x 1363-6820  |g Roč. 62, č. 3 (2010), s. 273-283  |9 2010 
910 |a ABA012  |t rs