Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

To chci

Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hilary Collins
Další autoři
Vít Mlejnek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
207 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Brno : Institut umění - Divadelní ústav ; Barrister & Principal, 2017
Vydání
První vydání
Edice
Kultura & arts management
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7485-125-4
978-80-7008-386-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
001.8COL F225650
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
001.8COL F225650a
Absenčně
Načítá se…
PSKLA
001.8COL F225650b
Absenčně
Načítá se…
HPUVV
001.8COL A 12864-V1
Prezenčně
Načítá se…
HSTU1
001.8COL A 12864-V2