Paměť a projektové vyučování v dějepise
Kniha hledí na projektovou výuku v širších souvislostech bádání o paměti. Jaké účinné metody nabízí dějepisné projekty? Metodika staví na zkušenostech učitelů, kteří projektovou výuku realizovali v rámci projektu D21. Metodika vychází se současné situace, kdy historická kultura i škola procházejí proměnou a do výuky vstupují … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 249 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha :
Ústav pro studium totalitních režimů,
2014
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-87912-12-6
Instituce:
Vědecká knihovna v Olomouci
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.