Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

To chci

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Marek Záboj, 1971-
Další autoři:
Ida Vajčnerová, 1967-
Aleš Peprný
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
87 s. : il. ; 24 cm
Vydáno:
Ostrava : Key Publishing, 2011
Vydání:
Vyd. 1.
Edice:
Monografie (Key Publishing)
Témata:
Popis jednotky:
Poznámky
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii
ISBN:
978-80-7418-130-6 (brož.)

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Fond
Bory 2 / násl. den
391A62056