Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing
Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Fyzický popis:
- 380 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno:
-
[Praha] :
Professional Publishing,
2009
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Poznámky
- Uživatelské určení:
- Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-86946-38-2 (váz.)
Instituce:
![](/themes/KnihovnyCz/images/institutions/logos/svkpk/svkpk_small.png?_=1700654069)
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Národní knihovna ČR - Kramerius |