Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

To chci

Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Dušan Pavlů, 1948-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
380 s. : il. ; 25 cm
Vydáno:
[Praha] : Professional Publishing, 2009
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Popis jednotky:
Poznámky
Uživatelské určení:
Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-38-2 (váz.)

Instituce:

Informace o knihovně

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Národní knihovna ČR - Kramerius