Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

To chci

Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Dušan Pavlů, 1948-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
380 s. : il. ; 25 cm
Vydáno:
[Praha] : Professional Publishing, 2009
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Popis jednotky:
Poznámky
Uživatelské určení:
Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:
978-80-86946-38-2 (váz.)

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 31B39172
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 31B39172a