Jak vzniká zisk : manažerský román o tom, že moderní technologie samy úspěch nezaručí
Světově uznávaný tvůrce předního manažerského přístupu dneška (teorie omezení) ukazuje ve svém novém románovém bestselleru na životě softwarové firmy, proč pro očekávané zlepšení výsledků nestačí zavedení nových technologií. Můžete sledovat, jak hrdinové knihy řeší vzniklé obtíže a krizové situace poté, co zjistili, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 242 s.
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2004
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Management v informační společnosti
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- ISBN
- 80-247-0954-6
Instituce:
Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.