Mediální komunikace pro management

To chci

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vojtěch Bednář, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
153 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Žurnalistika a komunikace
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-247-3629-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 293823
Absenčně
Načítá se…
OSVOKL
J 293823 a