Doprovodné služby - konkurenční výhoda?

To chci

Doprovodné či zákaznické služby jsou takové služby, které podniky nabízejí ke svým produktům. Můžeme je nalézt ve všech sférách ekonomiky. Publikace usiluje o skloubení vědeckého a praktického pohledu na tuto oblast a zejména o praktickou aplikaci představ o doprovodných službách a názorů na ně. Obě mladé autorky jsou odbornými celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lucie Kaňovská, 1979-
Další autoři
Eva Tomášková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
203 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7204-619-5

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.6 A0-9089a
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.6 A0-9089