Určovanie hraničných skóre pre kriteriálne testy

To chci

Článek zkoumá proces určování standardů (hraničních skóre) pro kriteriální pedagogické testy. Cílem studie je poskytnout ucelený rámec pro určování hraničních skóre založený hlavně na anglo-americké výzkumné literatuře (Standardy pro pedagogické a psychologické testování - AERA, APA, NCME, 1999). Hlavní důraz v empirickém výzkumu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Andrej Mentel
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
3 poznámky
Publikováno v
Orbis scholae. -- ISSN 1802-4637. -- Roč. 9, č. 1 (2015), s. 139-155
Témata
Popis jednotky
Resumé angl., slov.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

Instituce:


Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Pedagogická bibliografická databáze
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL