Does Performance in Digital Reading Relate to Computer Game Playing? : a Study of Factor Structure and Gender Patterns in 15-Year-Olds' Reading Literacy Performance
Digitální čtení může vyžadovat zvláštní dovednosti a digitální čtenářská gramotnost je požadavkem v současné společnosti. Data z průzkumu PISA ve Švédsku byla použita, aby mohl být 1) identifikován faktor digitálního čtení, 2) prozkoumán faktor rozdílu v genderu (jestli existuje), 3) posouzeno, jestli je hraní počítačových … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 tabulka, 4 grafy
- Publikováno v
- Scandinavian journal of educational research. -- ISSN 0031-3831. -- Roč. 59, č. 6 (2015), s. 691-709
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11448521 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825065945.8 | ||
007 | ta | ||
008 | 151201s2015----sw |||||||||||||||||eng|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a eng |b eng | |
072 | 7 | |a 004 |x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie |2 Konspekt |9 23 | |
080 | |a 007 |2 s | ||
080 | |a 681.3 |2 s | ||
080 | |a 372.412 |2 u | ||
100 | 1 | |a Rasmusson, Maria |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Má výkon v digitálním čtení vztah k hraní počítačových her? : |b studie struktury faktorů a genderových vzorců ve výkonu čtenářské gramotnosti 15-letých |
245 | 1 | 0 | |a Does Performance in Digital Reading Relate to Computer Game Playing? : |b a Study of Factor Structure and Gender Patterns in 15-Year-Olds' Reading Literacy Performance / |c Maria Rasmusson, Lisbeth Åberg-Bengtsson |
300 | |b 1 tabulka, 4 grafy | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Digitální čtení může vyžadovat zvláštní dovednosti a digitální čtenářská gramotnost je požadavkem v současné společnosti. Data z průzkumu PISA ve Švédsku byla použita, aby mohl být 1) identifikován faktor digitálního čtení, 2) prozkoumán faktor rozdílu v genderu (jestli existuje), 3) posouzeno, jestli je hraní počítačových her spojeno s výkonem v digitálním čtení a s genderem. Analýzy byly provedeny pomocí strukturálních rovnic modelování. V souvislosti s celkovým výkonem čtení byl předpokládaný faktor digitálního čtení identifikován, byl indikován i relativní rozdíl ve prospěch chlapců v digitálním čtení a tento výsledek byl vysvětlen faktorem častého hraní digitálních her. Doplněno grafy a tabulkou. | ||
650 | 7 | |a čtení | |
650 | 7 | |a porozumění textu | |
650 | 7 | |a informační technologie | |
650 | 7 | |a počítač | |
650 | 7 | |a počítačová hra | |
650 | 7 | |a počítačová gramotnost | |
650 | 7 | |a kompetence | |
650 | 7 | |a výkon | |
650 | 7 | |a gender | |
650 | 7 | |a komparace | |
650 | 7 | |a elektronický dokument | |
651 | 7 | |a Švédsko |7 ge134629 | |
653 | |a PISA (testy, výzkum, výsledky) | ||
700 | 1 | |a Åberg-Bengtsson, Lisbeth, |d 1947- |4 aut |e Autor | |
773 | 1 | |t Scandinavian journal of educational research |d [Abingdon, Oxfordshire] : Routledge, 1971- |x 0031-3831 |g Roč. 59, č. 6 (2015), s. 691-709 |q 59:6 |9 2015 | |
910 | |a ABA012 |t rs |