Évaluer un dispositif de lutte contre la rupture scolaire

To chci

Experimentální systém upřednostňující návrat ke kvalifikujícímu vzdělávání mladých lidí bez diplomu při předčasném opuštění školy byl evaluován v Céreq. Nedostatečný vliv na vzdělávací cesty měřený náhodnou metodou kontrastuje s uspokojením aktérů a mladých lidí, kteří z tohoto systému mají prospěch.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pascale Rouaud
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
2 grafy
Publikováno v
Bref du Céreq. -- ISSN 2116-6110. -- Č. 307 (2013), s. 1-4
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 4

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11423232
003 CZ-PrNPK
005 20180825061225.3
007 ta
008 131115s2013----xr |||0|||||c|||||||freyd
040 |b cze  |e AACR2  |9 1  |a ABA012 
041 0 |a fre 
072 7 |a 377  |x Odborné vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 377  |2 u 
080 |a 371.212.73  |2 u 
080 |a (44)  |2 s 
100 1 |a Rouaud, Pascale  |4 aut 
242 1 0 |a Evaluovat systém boje proti předčasnému opuštění školy 
245 1 0 |a Évaluer un dispositif de lutte contre la rupture scolaire /  |c Pascale Rouaud 
300 |b 2 grafy 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 4 
520 |a Experimentální systém upřednostňující návrat ke kvalifikujícímu vzdělávání mladých lidí bez diplomu při předčasném opuštění školy byl evaluován v Céreq. Nedostatečný vliv na vzdělávací cesty měřený náhodnou metodou kontrastuje s uspokojením aktérů a mladých lidí, kteří z tohoto systému mají prospěch. 
650 0 4 |a nedokončení studia 
650 0 4 |a profesní příprava 
650 7 |a kvalifikace 
650 0 4 |a doplňovací vzdělávání 
651 4 |a Francie  |7 ge129152 
773 0 |t Bref du Céreq  |d Marseille : CEREQ, Centre d'études et de recherches sur les qualifications, 2011-  |x 2116-6110  |g Č. 307 (2013), s. 1-4  |9 2013 
910 |a ABA012  |t rs