Cut-off score, anebo výuční list rok před maturitou? : jaký nástroj nejlépe podpoří učňovské školství?
Článek je věnován možnosti zavedení laťky úspěšnosti do jednotných přijímacích zkoušek na střední školy, tzv. cut-off score, a ověřování zákonem kodifikované možnosti získat v průběhu studia některých maturitních oborů i výuční list. Pro zavedení hranice je Asociace krajů. Naopak proti jsou odbory, ministr školství i svaz … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 4 ilustrace
- Publikováno v
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 122, č. 5 (2019), s. 4-6
- Témata
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11472383 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20190314103727.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 190301s2019----xr a||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |e rda |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 373.5 |x Střední školy |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.212.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.26 |2 MRF | ||
080 | |a 37.014.5 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Husník, Petr |7 xx0145149 |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a Cut-off score, or apprenticeship certificate a year before graduation? : |b what tool will support best apprenticeship education? |
245 | 1 | 0 | |a Cut-off score, anebo výuční list rok před maturitou? : |b jaký nástroj nejlépe podpoří učňovské školství? / |c Petr Husník |
300 | |b 4 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Článek je věnován možnosti zavedení laťky úspěšnosti do jednotných přijímacích zkoušek na střední školy, tzv. cut-off score, a ověřování zákonem kodifikované možnosti získat v průběhu studia některých maturitních oborů i výuční list. Pro zavedení hranice je Asociace krajů. Naopak proti jsou odbory, ministr školství i svaz průmyslu a dopravy. V článku jsou uvedeny argumenty obou stran. Společnost Cermat provedla analýzu na základě jednotných testů z loňského roku. Jsou popsány dopady na jednotlivé obory i kraje. Závěrečná část článku je věnována možnosti složení výučního listu v maturitních oborech. Pokusné ověřování experimentu L + H probíhá již od roku 2011 a je přijímáno většinou kladně. | ||
610 | 2 | 4 | |a Asociace krajů České republiky |7 xx0047969 |
610 | 2 | 4 | |a Centrum pro reformu maturitní zkoušky |7 kn20030429005 |
610 | 2 | 4 | |a Svaz průmyslu a dopravy České republiky |7 kn20030701004 |
650 | 7 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a podmínky přijetí | |
650 | 7 | |a přijetí do školy | |
650 | 7 | |a přechod ze základní na střední školu | |
650 | 7 | |a přijímací zkouška | |
650 | 7 | |a maturita | |
650 | 7 | |a studijní obor | |
650 | 7 | |a ukončení školy | |
650 | 7 | |a názor | |
650 | 7 | |a analýza | |
650 | 7 | |a standardizovaný test | |
650 | 7 | |a test | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 | |
653 | |a výuční list | ||
653 | |a cut-off score | ||
773 | 1 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |d Praha : Josef Král 1883- |x 0139-5718 |g Roč. 122, č. 5 (2019), s. 4-6 |q 122:5 |9 2019 | |
910 | |a ABA012 |t rs |