Jak zatraktivnit technické obory

To chci

V posledních letech zaznamenávají střední odborné školy a učiliště jen velice mírný nárůst zájmu mládeže o obory. Vyučující se přitom shodují, že v budoucnosti budou technické obory velmi žádané. Větší úspěch mají aktivní školy, které organizují soutěže, nabízejí stipendia a investují do moderního vybavení. Ukazuje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Junek
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
ilustrace
Publikováno v
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 29, č. 18-19 (2021), s. 4-5
Témata

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11519648
003 CZ-PrNPK
005 20220203083149.9
007 ta
008 211027s2021----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
072 7 |a 377  |x Odborné vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 377  |2 MRF 
080 |a 3.088  |2 MRF 
100 1 |a Junek, Václav  |4 aut  |e Autor 
242 1 0 |a How to make technical disciplines more attractive 
245 1 0 |a Jak zatraktivnit technické obory /  |c Václav Junek 
300 |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a V posledních letech zaznamenávají střední odborné školy a učiliště jen velice mírný nárůst zájmu mládeže o obory. Vyučující se přitom shodují, že v budoucnosti budou technické obory velmi žádané. Větší úspěch mají aktivní školy, které organizují soutěže, nabízejí stipendia a investují do moderního vybavení. Ukazuje se, že při distanční výuce je student vzdalován reálnému světu, proto je lepší investovat do odborného školního pracoviště než do výukového softwaru. Moderní vybavení školy je jedno z lákadel pro budoucí studenty. 
650 7 |a odborné školství 
650 7 |a odborná škola 
650 7 |a střední odborné učiliště 
650 7 |a technické vybavení 
650 7 |a vybavení 
650 7 |a pracoviště 
650 7 |a dílna 
650 7 |a učebna 
650 7 |a zájem 
650 7 |a investice 
655 7 |a články  |7 fd133976 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 29, č. 18-19 (2021), s. 4-5  |q 29:18-19  |9 2021 
910 |a ABA012  |t rs