Pracovní stáže studentům ukážou, co je v zaměstnání skutečně čeká
Informace o projektech "Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2" a "Stáže ve firmách - vzdělávání praxí 2", které svým zaměřením doplňují teoretickou výuku na středních a vysokých školách, a realizují stáže v soukromých firmách nebo neziskových organizacích. Stáže jsou vhodné i pro středoškolské pedagogy, kteří si nejen … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 4 obr., 1 graf
- Publikováno v
- Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 21, č. 3-4 (březen-duben) (2015), s. 18-19
- Témata
- Popis jednotky
- Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11442522 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20200106111115.7 | ||
007 | ta | ||
008 | 150402s2015----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 377 |x Odborné vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.388.8 |2 u | ||
080 | |a 37.078.5 |2 u | ||
080 | |a 377 |2 u | ||
110 | 2 | |a Fond dalšího vzdělávání |7 kn20130227012 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Working internships will show students what they can expect in their job |
245 | 1 | 0 | |a Pracovní stáže studentům ukážou, co je v zaměstnání skutečně čeká / |c Kolektiv autorů Fondu dalšího vzdělávání |
300 | |b 4 obr., 1 graf | ||
500 | |a Hlavní název zastřešuje několik krátkých příspěvků na jednotné téma | ||
520 | |a Informace o projektech "Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2" a "Stáže ve firmách - vzdělávání praxí 2", které svým zaměřením doplňují teoretickou výuku na středních a vysokých školách, a realizují stáže v soukromých firmách nebo neziskových organizacích. Stáže jsou vhodné i pro středoškolské pedagogy, kteří si nejen zvýší odborné kompetence a znalosti, ale také získají nové kontakty, seznámí se s nejnovějšími technologiemi, trendy a inovacemi v daném oboru. Předpoklady a kritéria pro zájemce o stáž; registrace, výběrové řízení, e-learningový kurz měkkých dovedností. Úloha mentora (z řad firemních zaměstnanců), který se studentům věnuje a provádí je během stáže. Poradenství s kariérovým poradcem. Hlavní přínosy stáží. | ||
650 | 7 | |a volba povolání | |
650 | 7 | |a profesní orientace | |
650 | 7 | |a profesní příprava | |
650 | 7 | |a odborný výcvik | |
650 | 7 | |a odborná praxe | |
650 | 7 | |a vztah škola-výroba | |
650 | 7 | |a podnik | |
650 | 7 | |a další vzdělávání učitelů | |
650 | 7 | |a odborné vzdělání | |
650 | 7 | |a projekt | |
653 | |a stáž | ||
773 | 1 | |t Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství |d Praha : Portál, 1997-2016 |x 1211-6858 |g Roč. 21, č. 3-4 (březen-duben) (2015), s. 18-19 |q 21:3-4 (březen-duben) |9 2015 | |
910 | |a ABA012 |t rs |