Možnosti měření kompetencí k učení - aplikace finského nástroje v českém prostředí
V posledních desetiletích je v pedagogické komunitě opakovaně diskutována potřeba modifikovat výukové cíle ve prospěch většího důrazu na rozvoj klíčových kompetencí. Kompetence k učení byla komplexně konceptualizována kolegy z Helsinské univerzity, kteří k jejímu měření vytvořili komplexní nástroj, zaměřující se na čtyři … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 6 tab., 9 pozn.
- Published in
- Pedagogika : časopis pro pedagogickou theorii a praxi. -- ISSN 0031-3815. -- Roč. 64, č. 3 (2014), s. 307-326
- Subjects
- Item Description
- Res. čes., angl.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
Institution:
Pedagogical bibliographical database
The record is not part of the view
Destination | Link | Link source |
---|---|---|
Web | Plný text | Articles from Czech Newspapers and Periodicals - ANL |