Co se změnilo v předškolním vzdělávání
Vyjádření předsedkyně Asociace předškolního vzdělávání k vývoji předškolního vzdělávání v České republice v posledních desetiletích. Článek je reakcí na výzkum týkající se problematiky rozvoje jemné motoriky předškolních dětí uskutečněný na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (viz s. 7-8 téhož čísla … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 2 fot.
- Publikováno v
- Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 14, č. 4 (2008), s. 8-10
- Témata
Instituce:
Pedagogická bibliografická databáze
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11240247 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825040744.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 080814s2008----xr ||||||||||u0|0|||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.24 |2 u | ||
080 | |a 37.015.324.2 |2 u | ||
080 | |a 372.364 |2 u | ||
080 | |a 159.943 |2 s | ||
080 | |a 159.946 |2 s | ||
100 | 1 | |a Lacinová, Ivana |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a What has changed in pre-school education |
245 | 1 | 0 | |a Co se změnilo v předškolním vzdělávání / |c Ivana Lacinová |
300 | |b 2 fot. | ||
520 | |a Vyjádření předsedkyně Asociace předškolního vzdělávání k vývoji předškolního vzdělávání v České republice v posledních desetiletích. Článek je reakcí na výzkum týkající se problematiky rozvoje jemné motoriky předškolních dětí uskutečněný na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci (viz s. 7-8 téhož čísla MV). Rozvíjení motorických dovedností v předškolním věku - vymizení přirozených situací rozvíjejících jemnou motoriku (oblečení na knoflíky a patenty, boty s tkaničkami apod.). Nutnost přizpůsobit školu (psaní) dětem a úrovni rozvoje jejich grafomotoriky. Problematika přípravy dítěte na základní školu. Vliv reformy na práci mateřských škol. Prožitkové učení jako metoda vhodná pro zajištění systematičnosti řízeného vzdělávání a vytváření vnitřní motivace pro celoživotní vzdělávání. Problém nedostatečné kvalifikovanosti učitelek MŠ - potřeba jejich vysokoškolské přípravy. | ||
650 | 7 | |a předškolní dítě | |
650 | 7 | |a předškolní věk | |
650 | 7 | |a předškolní výchova | |
650 | 7 | |a mateřská škola | |
650 | 7 | |a grafomotorika | |
650 | 7 | |a rozvíjení schopností | |
650 | 7 | |a školní zralost | |
773 | 1 | |t Moderní vyučování : časopis pro nové programy v českém základním školství |d Praha : Portál, 1997-2016 |x 1211-6858 |g Roč. 14, č. 4 (2008), s. 8-10 |9 2008 | |
910 | |a ABA012 |t rs |