Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

To chci

Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků - definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Irena Budínová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
200 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2018
Vydání
1. vydání
Edice
Matematika a didaktika matematiky
Témata
Popis jednotky
V prelimináriích uvedeno: Munipress
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-210-9215-0

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Dostupnost nelze načíst
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 215804
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 418494