Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
V publikaci jsou shrnuty současné pohledy na (tacitní) znalosti z hlediska filozofického, pedagogického a výzkumného. Je výzvou k porozumění tomuto komplexnímu konceptu. Je v ní prezentován soubor výzkumných studií zkoumajících tacitní dimenzi znalostí studentů učitelství.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , , , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 223 stran : ilustrace ; 25 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2016
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Pedagogika v teorii a praxi
- Témata
- Popis jednotky
- Částečně přeloženo z angličtiny?
300 výtisků - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-8428-5