Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi

To chci

V publikaci jsou shrnuty současné pohledy na (tacitní) znalosti z hlediska filozofického, pedagogického a výzkumného. Je výzvou k porozumění tomuto komplexnímu konceptu. Je v ní prezentován soubor výzkumných studií zkoumajících tacitní dimenzi znalostí studentů učitelství.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vlastimil Švec, 1947-
Další autoři
Jan Nehyba , Petr Svojanovský, 1985- , James Lawley , Radim Šíp, 1975- , Eva Minaříková, 1984- , Blanka Pravdová, 1970- , Barbora Šimůnková, 1986- , Jan Slavík, 1953- , Petr Pecha
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2016
Vydání
1. vydání
Edice
Pedagogika v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
Částečně přeloženo z angličtiny?
300 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-210-8428-5

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 200112
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 137449