Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství

To chci

Tato publikace si klade za cíl představit možný přístup ke čtenářství jako k pedagogické a osobnostní kategorii. Teoretické pozice doplňuje výzkumnými závěry a aktualizuje tak popis systému základních charakteristik pubescentního čtenářství.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kateřina Homolová
Další autoři
Ostravská univerzita. Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
126 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
200 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7368-641-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 158420
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 F 097342