Informační gramotnost - teorie a praxe v ČR
Studie sleduje informační gramotnost z hlediska informační vědy a knihovnictví, dále z hlediska vzdělávání a vzdělávací, resp. veřejné politiky. Je zdůrazněn vztah mezi teorií a praxí, podán historický výklad pojmu a dále je informační gramotnost zasazena do specifického kontextu vzdělávacích institucí s důrazem na vysoké školy. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 22 s.
- Vydáno:
-
Bratislava :
Centrum vedecko-technických informácií SR,
2004
- Témata:
- Popis jednotky:
- Volná příloha časopisu ITlib č. 3/2004. Vyšlo též v časopisu Národní knihovna č. 1/2004
- Fyzický popis:
- 22 s.
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografické odkazy
Podobné
-
Komise IVIG AKVŠ... a jak to bude dál?
Ludmila Tichá
-
PhDr. Ludmila Tichá
Hana Landová, 1978-
-
Na pískoviště... DO KNIHOVNY!?
Hana Landová, 1978-
-
Infogram na cestě správným směrem
Ludmila Tichá