Informační gramotnost - teorie a praxe v ČR

To chci

Studie sleduje informační gramotnost z hlediska informační vědy a knihovnictví, dále z hlediska vzdělávání a vzdělávací, resp. veřejné politiky. Je zdůrazněn vztah mezi teorií a praxí, podán historický výklad pojmu a dále je informační gramotnost zasazena do specifického kontextu vzdělávacích institucí s důrazem na vysoké školy. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Michaela Dombrovská, 1976-
Další autoři:
Hana Landová, 1978-
Ludmila Tichá
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
22 s.
Vydáno:
Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2004
Témata:
Popis jednotky:
Volná příloha časopisu ITlib č. 3/2004. Vyšlo též v časopisu Národní knihovna č. 1/2004
Fyzický popis:
22 s.
Bibliografie:
Obsahuje bibliografické odkazy

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Prezenčně
Načítá se…
KNIHOVNA KNIH. LITERATURY
KKL - studovna
Ie 7.508/B

Podobné