Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

To chci

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Martin Kalista
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
69 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Key Publishing, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Monografie (Key Publishing)
Témata
Popis jednotky
Nad názvem koeditor: Brno International Business School
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7418-111-5
978-80-87255-53-7

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1270.522
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1270.522