Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 69 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Key Publishing,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Monografie (Key Publishing)
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem koeditor: Brno International Business School
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7418-111-5
978-80-87255-53-7
Instituce:
Moravská zemská knihovna v Brně
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |