Krizová komunikace s médii

To chci

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vojtěch Bednář, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
183 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Žurnalistika a komunikace (Grada)
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-247-3780-5 (brož.)
Vazba
N 316

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Sychrov sklad