Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách
Na teoretická východiska navazuje popis jejich praktického uchopení v podobě lekcí pro každý ročník základní školy. Koncepce výuky informační bezpečnosti byla formována pomocí akčního výzkumu, který během šesti let realizovala autorka ve spolupráci s různými školami a knihovnami.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 261 stran :
- Vydáno:
-
Brno :
Filozofická fakulta, Masarykova univerzita,
2019
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity,
489
- Témata:
- Fyzický popis:
- 261 stran : ilustrace
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-210-9270-9
Podobné
-
E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti
Jiří Zounek, 1973-
-
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák, 1986-