Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)
Kolektivní monografie se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta - spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka. Monografie volně navazuje na … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 179 stran ;
- Vydáno:
-
Praha :
Togga : Metropolitan University Prague Press,
2019
- Vydání:
- Vydání první
- Témata:
- Fyzický popis:
- 179 stran ; 19 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN:
- 978-80-7476-179-9
Podobné
-
Duch novin a jeho svět : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.)
Martin Charvát, 1989-
-
Nová média a web 2.0 : [pro inženýrské studium na VŠE Praha]
Antonín Pavlíček, 1977-
-
Přítomnost : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (IV.)
Martin Charvát, 1989-
-
Zázračné křížení: Karel Teige a Vítězslav Nezval
Martin Charvát, 1989-