Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)

To chci

Kolektivní monografie se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta - spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka. Monografie volně navazuje na celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Martin Charvát, 1989-
Další autoři:
Jan Jirák, 1958-
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
179 stran ;
Vydáno:
Praha : Togga : Metropolitan University Prague Press, 2019
Vydání:
Vydání první
Témata:
Fyzický popis:
179 stran ; 19 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN:
978-80-7476-179-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Krč
Vypujcka
N2a N 13360.2
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
Naučná lit. pro dospělé ve volném výběru
N2a N 13360.1

Podobné