Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

To chci

Příručka přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hilary Collins
Další autoři
Vít Mlejnek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
207 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Praha : Brno : Institut umění - Divadelní ústav ; Barrister & Principal, 2017
Vydání
První vydání
Edice
Kultura & arts management
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7485-125-4
978-80-7008-386-4

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Lužiny
Naučná literatura pro dospělé
N2c1 N 12269.1
Absenčně
Načítá se…
Letná
Vypujcka
N2c1 N 12269.2