Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví
Příručka přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 207 stran : ilustrace ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha : Brno :
Institut umění - Divadelní ústav ; Barrister & Principal,
2017
- Vydání
- První vydání
- Edice
- Kultura & arts management
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7485-125-4
978-80-7008-386-4