Distanční vzdělávání pro učitele
Konstruktivistické pojetí distančního vzdělávání umožňující učiteli, aby vedl studující k vytváření individuálního studijního programu zahrnujícího stanovování si vlastních edukačních cílů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 1 online zdroj (176 stran) : ilustrace
- Vydáno
-
Brno :
Flow,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-905480-7-7
Instituce:
Městská knihovna v Praze
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
| Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
|---|---|---|---|
| Web | Odkaz na plný text | Městská knihovna v Praze | |
| Web | Plný text | Městská knihovna v Praze |