Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Get it

Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Hilary Collins
Other Authors
Vít Mlejnek
Document Type
Books
Physical Description
207 stran : ilustrace, tabulky.
Published
Praha : Brno : Institut umění - Divadelní ústav ; Barrister & Principal, 2017.
Edition
První vydání
Series
Kultura & arts management
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-7485-125-4
978-80-7008-386-4

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Knihovna AV ČR - Národní
Depozitář / do 30 minut
E 80696