Geografie obchodu - se zaměřením na současné trendy v maloobchodě
Text se zabývá geografií obchodu, včetně jeho nových prostorově-organizačních řešení v souvislosti s globalizací a internacionalizací.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 90 s. : il., mapy ; 25 cm
- Vydáno
-
Olomouc :
Univerzita Palackého,
2006
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Skripta (Univerzita Palackého)
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-244-1453-8
Instituce:
Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.