Dětské čtenářství v současné společnosti z perspektivy sociologie vzdělání

To chci

Autorka zasazuje čtenářství do širšího kontextu vývoje a stavu gramotnosti v naší společnosti. Teoretickým východiskem práce je sociologie vzdělání. Navazuje na klasické odborné zdroje a otevírá obraz čtenářství v dalších souvislostech.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Václavíková-Helšusová, 1975-
Další autoři
Kristýna Tejnická, 1988-
Lenka Kudrnáčová
Technická univerzita v Liberci. Katedra filozofie
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
117 s. : barev. il., tabulky ; 21 cm
Vydáno
Liberec : Technická univerzita, 2012
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Anglické resumé
Na titulní stránce nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Přírodovědně humanitní a pedagogická fakulta, katedra filosofie
Spoluautorky: Kristýna Tejnická, Lenka Kudrnáčová
Grafy
Poznámky pod čarou
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické a internetové odkazy
ISBN
978-80-7372-936-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
0179
N57483