České děti jako čtenáři

To chci

Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Irena Prázová
Další autoři
Kateřina Homolová
Hana Landová, 1978-
Vít Richter, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
135 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Brno : Praha : Host ; Národní knihovna České republiky, 2014
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7050-653-0
978-80-7491-492-8

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam 2200000 i 4500
001 017440000765464
005 20240721113455.2
008 160316s2014----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002765758 
020 |a 978-80-7491-492-8  |q (Host ;  |q brožováno) 
020 |a 978-80-7050-653-0  |q (Národní knihovna České republiky ;  |q brožováno) :  |c 249.00 Kč 
040 |a UHG001  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 028  |x Čtení. Četba  |2 Konspekt 
080 |a 02  |2 h 
100 1 |a Prázová, Irena  |7 xx0012675  |4 aut 
245 1 0 |a České děti jako čtenáři /  |c Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter 
250 |a První vydání 
264 1 |a Brno :  |a Praha :  |b Host ;  |b Národní knihovna České republiky,  |c 2014 
300 |a 135 stran :  |b ilustrace ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je např. vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována vztahu dětí ke knihovnám 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a dětské čtenářství  |7 ph222811  |2 czenas 
650 0 7 |a výchova ke čtenářství  |7 ph255078  |2 czenas 
650 0 7 |a dětští čtenáři  |7 ph536665  |2 czenas 
650 0 7 |a knihovny  |7 ph114926  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
700 1 |a Homolová, Kateřina  |7 xx0076966  |4 aut 
700 1 |a Landová, Hana,  |d 1978-  |7 js20080330039  |4 aut 
700 1 |a Richter, Vít,  |d 1949-  |7 jo20000080566  |4 aut 
910 |a UHG001  |b M 02 PRÁ 
996 |b 311600189949  |e UHG001  |h M 02  |l Příruční knihovna odd. pro mládež  |s A  |a 0  |t UHG001.311600189949 
997 |t KN