České děti jako čtenáři
Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 135 stran : ilustrace ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno : Praha :
Host ; Národní knihovna České republiky,
2014
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7050-653-0
978-80-7491-492-8
MARC
LEADER | 00000nam 2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 017440000765464 | ||
005 | 20240721113455.2 | ||
008 | 160316s2014----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
015 | |a cnb002765758 | ||
020 | |a 978-80-7491-492-8 |q (Host ; |q brožováno) | ||
020 | |a 978-80-7050-653-0 |q (Národní knihovna České republiky ; |q brožováno) : |c 249.00 Kč | ||
040 | |a UHG001 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |2 Konspekt | |
080 | |a 02 |2 h | ||
100 | 1 | |a Prázová, Irena |7 xx0012675 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a České děti jako čtenáři / |c Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Brno : |a Praha : |b Host ; |b Národní knihovna České republiky, |c 2014 | |
300 | |a 135 stran : |b ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Čtou děti? Co čtou a kolik čtou? Obstojí kniha a čtení vůbec v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je např. vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována vztahu dětí ke knihovnám | |
546 | |a Anglické resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a dětské čtenářství |7 ph222811 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchova ke čtenářství |7 ph255078 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dětští čtenáři |7 ph536665 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a knihovny |7 ph114926 |2 czenas |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
655 | 7 | |a kolektivní monografie |7 fd501537 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Homolová, Kateřina |7 xx0076966 |4 aut | |
700 | 1 | |a Landová, Hana, |d 1978- |7 js20080330039 |4 aut | |
700 | 1 | |a Richter, Vít, |d 1949- |7 jo20000080566 |4 aut | |
910 | |a UHG001 |b M 02 PRÁ | ||
996 | |b 311600189949 |e UHG001 |h M 02 |l Příruční knihovna odd. pro mládež |s A |a 0 |t UHG001.311600189949 | ||
997 | |t KN |