Jak data promění vzdělávání?: informační technologie
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Veřejná správa. -- ISSN 1213-6581. -- Roč. 25, č. 16 (2014), s. 24-25
- Témata
- Popis jednotky
- Rubrika: Konzultace
Pod názvem: Pohled na mediální obraz školy může vést k tomu, že jde o instituci zcela překonanou, nevyvíjející se, statickou. Moderní technologie ale stále více transformují to, co si většina lidí představuje pod pojmem formální vzdělávání. Následující text ukazuje na některé možnosti posunu k daty řízenému školství a adaptabilnímu učení.
:
MARC
LEADER | 00000nab-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 990002159770206986 | ||
003 | CZ-PrCU | ||
005 | 20220923143604.0 | ||
008 | 151018s2014----xr------------------cze-d | ||
035 | |a (CZ-PaKK)000312615 | ||
040 | |a PAG001 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 004 |x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie |2 Konspekt |9 23 | |
080 | |a 005:[004.89+659.23] |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Černý, Michal |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak data promění vzdělávání?: |b informační technologie / |c Michal Černý |
246 | 1 | |a Konzultace | |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
338 | |a jiný |b nz |2 rdacarrier | ||
500 | |a Rubrika: Konzultace | ||
500 | |a Pod názvem: Pohled na mediální obraz školy může vést k tomu, že jde o instituci zcela překonanou, nevyvíjející se, statickou. Moderní technologie ale stále více transformují to, co si většina lidí představuje pod pojmem formální vzdělávání. Následující text ukazuje na některé možnosti posunu k daty řízenému školství a adaptabilnímu učení. | ||
650 | 0 | 7 | |a informační technologie |7 ph121106 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a business intelligence |7 ph280139 |2 czenas |
653 | 0 | |a řízené školství |a adaptabilní učení |a mediální obraz školy |a řízení daty |a Phil Hill | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Veřejná správa |x 1213-6581 |g Roč. 25, č. 16 (2014), s. 24-25 |q 25:16 |9 2014 | |
997 | |a AN |