Jak data promění vzdělávání?: informační technologie

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Michal Černý
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Veřejná správa. -- ISSN 1213-6581. -- Roč. 25, č. 16 (2014), s. 24-25
Témata
Popis jednotky
Rubrika: Konzultace
Pod názvem: Pohled na mediální obraz školy může vést k tomu, že jde o instituci zcela překonanou, nevyvíjející se, statickou. Moderní technologie ale stále více transformují to, co si většina lidí představuje pod pojmem formální vzdělávání. Následující text ukazuje na některé možnosti posunu k daty řízenému školství a adaptabilnímu učení.

:


MARC

LEADER 00000nab-a2200000-i-4500
001 990002159770206986
003 CZ-PrCU
005 20220923143604.0
008 151018s2014----xr------------------cze-d
035 |a (CZ-PaKK)000312615 
040 |a PAG001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 004  |x Počítačová věda. Výpočetní technika. Informační technologie  |2 Konspekt  |9 23 
080 |a 005:[004.89+659.23]  |2 MRF 
100 1 |a Černý, Michal  |4 aut 
245 1 0 |a Jak data promění vzdělávání?:  |b informační technologie /  |c Michal Černý 
246 1 |a Konzultace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
338 |a jiný  |b nz  |2 rdacarrier 
500 |a Rubrika: Konzultace 
500 |a Pod názvem: Pohled na mediální obraz školy může vést k tomu, že jde o instituci zcela překonanou, nevyvíjející se, statickou. Moderní technologie ale stále více transformují to, co si většina lidí představuje pod pojmem formální vzdělávání. Následující text ukazuje na některé možnosti posunu k daty řízenému školství a adaptabilnímu učení. 
650 0 7 |a informační technologie  |7 ph121106  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
650 0 7 |a business intelligence  |7 ph280139  |2 czenas 
653 0 |a řízené školství  |a adaptabilní učení  |a mediální obraz školy  |a řízení daty  |a Phil Hill 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Veřejná správa  |x 1213-6581  |g Roč. 25, č. 16 (2014), s. 24-25  |q 25:16  |9 2014 
997 |a AN