Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)
Kolektivní monografie se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta - spisovatele a žurnalisty. Prvorepublikové "budování" médií a jeho reflexe. Poznámky k pojetí žurnalistiky v publicistice Karla Poláčka a bratří Čapků. Noviny v krizi - diskuze o bulvárním tisku … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author:
- Other Authors:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 179 stran ;
- Published:
-
Praha :
Togga : Metropolitan University Prague Press,
2019
- Edition:
- Vydání první
- Subjects:
- Physical Description:
- 179 stran ; 19 cm
- Bibliography:
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN:
- 978-80-7476-179-9
978-80-7638-004-2