Reklamní právo

To chci

Komplexní pohled na reklamní právo. Ústavněprávní východiska regulace reklamy. Reklama v médiích. Reklama dle RekReg (zákon o regulaci reklamy) a reklama na vybrané výrobky (tabák, alkohol, hazardní hry, banky atd.). Reklama na OchSpotř (ochrana spotřebitele) a nekalé obchodní praktiky. Další veřejnoprávní aspekty reklamy. Reklama a nekalá celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Filip Rigel, 1981-
Další autoři:
Ondřej Moravec, 1982-
Dana Ondrejová, 1980-
Typ dokumentu:
Knihy
Fyzický popis:
xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
Vydáno:
V Praze : C.H. Beck, 2018
Vydání:
Vydání první
Edice:
Právní praxe
Témata:
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:
978-80-7400-686-9

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
C-9741