Reklamní právo
Komplexní pohled na reklamní právo. Ústavněprávní východiska regulace reklamy. Reklama v médiích. Reklama dle RekReg (zákon o regulaci reklamy) a reklama na vybrané výrobky (tabák, alkohol, hazardní hry, banky atd.). Reklama na OchSpotř (ochrana spotřebitele) a nekalé obchodní praktiky. Další veřejnoprávní aspekty reklamy. Reklama a nekalá … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Fyzický popis:
- xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
- Vydáno:
-
V Praze :
C.H. Beck,
2018
- Vydání:
- Vydání první
- Edice:
- Právní praxe
- Témata:
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN:
- 978-80-7400-686-9
Instituce:
Česká národní banka - odborná knihovna
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.