Mezinárodní šetření PIRLS 2016 : národní zpráva
Celkové výsledky na škále PIRLS. Výsledky žáků podle úrovní čtenářské gramotnosti. Výsledky na dílčích škálách čtenářské gramotnosti. Podmínky pro výuku čtení na školách. Výuka čtení. Postoje žáků ke čtení, čtení v rodině.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 44 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
- Published
-
Praha :
Česká školní inspekce,
[2017]
- Edition
- První vydání
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-88087-14-4
:

Holdings
Help
You have to be logged in for creating requests.
Status | Department | Call # |
---|---|---|
Charles University - Faculty of Education - Pedagogical Faculty Library
|
||
Masaryk University - Faculty of Education - Central Library Brno
|
||
University of Hradec Králové - University Library
|
98863/161-III | |
University of Ostrava - University library
|
C40690 | |
University of West Bohemia - University Library - Education Library
|
PEDKNV4165 | |
Jan Evangelista Purkyne University - Research Library Ústí nad Labem
|