Dětské čtenářství v současné společnosti z perspektivy sociologie vzdělání
Autorka zasazuje čtenářství do širšího kontextu vývoje a stavu gramotnosti v naší společnosti. Teoretickým východiskem práce je sociologie vzdělání. Navazuje na klasické odborné zdroje a otevírá obraz čtenářství v dalších souvislostech.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 117 s. : barev. il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Liberec :
Technická univerzita,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Přírodovědně humanitní a pedagogická fakulta, katedra filosofie
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7372-936-3
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Knihovna Jiřiny Šiklové
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
|
|
||||||
|
Městská knihovna Rumburk
|
|
||||||
|
Městská knihovna Jablonec nad Nisou
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
A 68080 |